vrijdag, februari 18, 2005

 

Het is zover!

En jawel, het is gekomen, het moment is er, ik ga gaan snowboarden. Ik ben ooit één keer gaan skieën, en ik vond er niets aan. Plus dan ook nog het feit dat de snowboarders de ganse piste naar de haaien hielpen, het kwam er nog eens bij!! Ik stak het daarop dat mijn ski-kunsten zich beperkten tot het rechtstaan op een vlakke ondergrond en het omvallen op elke ondergrond, anders dan die vlakke. Die ellendige snowboarders toch! Awel, ik ben er nu ondertussen zelf eentje van en ik kan me dus de vraag stellen, 'Berokkenen wij de piste schade?'. Ik zou het op de moment niet weten. Stel dat het effectief zo zou zijn, ik zou het snappen dat ik gemeden wordt! Ik zou het snappen dat ik één van die ellendelingen ben die de pistes serieus wat schade toebrengt. Ga ik er mij ook maar iets van aantrekken, ik denk het niet...

Ik ben effe op vakantie. Tot later!

Wodan
Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?